Neem contact met ons op
Neem contact met ons op
Reverie ApS
CVR: 33260954
Ezi Returns - Reverie
Euregioweg 350
7532 SN Enschede
Nederland
klantendienst@horlogegigant.nl
U kan ons bereiken van:
maandag tot vrijdag, 10.00 - 16.00
Hier kan u de drie meest gestelde vragen lezen - en natuurlijk de antwoorden.
Indien u uw vraag niet kan vinden, gelieve ons dan via het formulier te contacteren dat u verderop kan vinden.
-
Ik heb net een product gekocht, maar nu staat er dat het nabesteld / uitverkocht is?
Zodra u uw aankoop heeft gedaan, zal ons systeem het artikel automatisch uit de voorraadhoeveelheid verwijderen. Dit wordt gedaan om de items voor u te reserveren. Als de voorraad vóór uw aankoop nog 1 stuk was, daalt de voorraadhoeveelheid na uw aankoop naar 0, waardoor u deze nu ziet als uitverkocht. Maar maakt u zich geen zorgen, dit geldt alleen voor toekomstige aankopen. Uw product wordt meestal meteen verzonden (indien besteld voor 15.00 uur op weekdagen).
-
Hoe kan ik het polsbandje aanpassen?
We raden aan dit hulpmiddel voor het aanpassen van polsbandjes te gebruiken:
Op deze manier kan u eenvoudig zelf de schakels op de armband van het horloge verwijderen:
-
Dit horloge past niet echt bij mij. Hoe kan ik retourneren?
We verwijzen naar de retourprocedure in de Gebruiksvoorwaarden. Wij willen graag benadrukken dat alle terugzendingen met tracker (en indien mogelijk met ons retourlabel) moet gebeuren. Verzendingen zonder tracker gebeuren op eigen risico. Vul een retourformulier in voor een snelle verwerking.